Forum o gildi Saints
Witajcie. Z racji mojego doświadczenia, że za 1 razem szedłem z poradnikiem ilustrowanym i zostały mi 2 minuty a za 2 razem szedłem z mapą i kończyłem z 15 minutami postanowiłem dać wam mapę ;D Mapa w całości nie jest mojego projektu. Skopiowałem ją z innej strony i tylko poprawiłem niezbędne rzeczy (Key-e były pomylone. Ja sam straciłem na to 10 min. I kilka tłumaczeń było nie tak). Proszę o zgłaszanie zmian i: Jeżeli ktoś zrobi według mapy key-a zielonego i zauważy jakiś błąd w kolejności pudełek lub coś to proszę zgłosić ! Natychmiast zmienię. Po prostu nie robiłem jeszcze zielonego z tą mapą i nie wiem czy wszystko gra.
ZACZYNAMY !
Kolory użyte w tym poradniku nie mają nic wspólnego z mapą. Ułatwiają jedynie znalezienie kluczowych momentów pod presją czasu.
Jak wejć:
Forgotten Ruins blisko miejsca w którym pojawia się Monakus Karion (czyli na samym końcu mapy).
Wymagana karta: Muster Card : Forgotten Temple B1F.
Wymagany level: 115.
Wymagane jest również 1KK alz na zakup pelerynki.
Czas trwania dungeonu wynosi 50 minut.
Jak używać mapy:
Wystarczy podążać za questami oznaczonymi od Q1 do Q11 zabijając po drodze wszystko co się rusza. Strzałki oznaczają warpy i kierunek w którym działają. Czerwone kreski to ciany ognia.
Jeżeli uda nam się wydropić Mutant Energy Ball, da nam to dostęp do do Blue Mithril shop gdzie znajdziemy itemy potrzebne do crafcenia slotowanych Mithrili. Oznaczone na mapie jako MEB.
Key Quests:
Każdy mob może wydropić klucz. Możliwe jest podniesienie oraz użycie tylko jednego z nich.
(od najłatwiejszego do najtrudniejszego):
Red Key Quest:
Klikamy kolejno: R1, R2, R3, KQ.
Green Key Quest:
Klikamy kolejno: G1, G2, G3, KQ.
Blue Key Quest:
Klikamy kolejno: B1, B2, B3, KQ.
Zaczynamy w miejscu "START". Klikamy Q1.
Q1: Ściana F1 zniknie. Klikamy Q2.
Q2: Ściany F2 i F3 znikną z lekkim opónieniem. Klikamy Q3.
Q3: Ściana zniknie. Zabijamy wszystkie Grick. Klikamy Q4.
Q4: Ściana F4 zniknie. Biegniemy kawałek(uwaga na działa) i niszczymy cianę F5.
Po zniszczeniu ciany F5 idziemy do następnego pomieszczenia i zabijamy 10 Obidiant'ów, a następnie klikamy w Q5.
Q5: Warpujemy się do bossa NESBITE. Koniecznie zabijamy wszystkie Serpenty zaraz po ich spawnie. Jeżeli Serpent zniknie sam otrzymamy 1,5K obrażeń. Po zabiciu bossa otwieramy skrzynie i zagadujemy z Q6 dwa razy.
Q6: Znikną ciany F6 i F7. W następnym pomieszczeniu musimy zebrać 14 Cat's Blue Crystals i 10 Cat's Red Crystals z 16 Felichr i 12 Vigest. Kiedy to zrobimy należy upewnić się, że każdy w party zniszczy Beetle Tomb. Beetle Tomb wydropi bowiem Record of the Mutant, który powinien znaleć się w inventory każdego z graczy. Po wykonaniu tego zadania cofamy się i klikamy w Q7.
Q7: Otworzy się ciana blokująca dostęp do kupca. Zagadujemy z nim w celu nabycia Purify Epaulette. Koszt to 1,000,000 alz. Pelerynka dodaje nam 300HP i 500Defa. Wracamy w okolice Beetle Tomb. ciana F8 zniknie i będziemy mogli przejć do Q8.
UWAGA: W tym momencie moby przestaną być podatne na stun.
Q8: 4 fale mobów zrespią się w okrelonym czasie. Ponownie pojawi się ciana F8 ale tym razem będzie podatna na obrażenia. Najlepiej zniszczyć ją miedzy spawnami. Moby respią się co parę minut:
1) 8 Vice Felichra
2) 8 Vice Felichra
3) 4 Vice Vigests
4) 4 Vice Vigests
Po zabiciu wszystkiego, ciana F9 stanie się podatna na obrażenia - niszczymy jš i docieramy do kolejnego Bossa. CHAKRIS posiada dużą regeneracje HP i tarczę, która znika na 45 sekund gdy 3 Vice Vigest w tym pokoju zostaną zabite. Po zabiciu Chakrisa transmutujemy Purify Epaulette i klikamy w Q9.
Q9: Znikną nam pozostałości po Purify Epaulette i zostaniemy przeniesieni do Q9A. Uważając na działa niszczymy cianę F11. Statuy w następnym pomieszczeniu zamienią się w moby i trzeba je wszystkie zabić aby móc kontynuować. Po zabiciu wszystkiego zniknie ciana F12 i będzie można ić dalej. W następnym pomieszczeniu spotkamy Grogi. Nie trzeba ich zabijać, chyba że nadal nie mamy żadnego klucza. Klikamy w Q10.
UWAGA: W tym momencie należy wykonać quest z Key-em !!!
Q10: Ściana F13 znika i pędzimy od razu do ciany F14. Po chwili ta również zniknie ale tylko na chwile. Jeżeli nie uda nam się przebiec od razu, ściana ta stanie się podatna na obrażenia, a niszcząc ją stracimy troche czasu. Boss ORCA pojawia się na około 3 minuty. Jeżeli w tym czasie nie uda nam się go zabić, boss zniknie i pojawi się parę mobów. Chwilę póniej Orca zrespi się w silniejszej formie. Ta procedura będzie powtarzać się do momentu, aż boss osiągnie piątą najmocniejszą formę. Im wczeniej go zabijemy tym lepiej. Gdy już się z nim uporamy otwieramy skrzynię.
UWAGA: Kliknięcie w Q11 kończy dungeon. WARTO POZBIERAĆ DROP ZANIM KLIKNIEMY BO PÓŹNIEJ BĘDZIE TO NIEMOŻLIWE !!!
Q11: Dostajemy honor i konczymy Forgotten Temple.
Offline